Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
#1
§1 Postanowienia ogólne

1.1 Regulamin jest własnością ghost-team.pl,

1.2 Każdy użytkownik korzystający z forum jest zobowiązany przestrzegać regulaminu, nie znajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,

1.3 Administracja zastrzega sobie prawo do nieprzestrzegania regulaminu strony,

1.4 Loginy, hasła, adresy IP są przechowywane w bazie danych, do których dostęp posiadają tylko Właściciel oraz administratorzy techniczni i nigdy nie zostaną ujawnione publicznie,

1.5 Właściciel strony nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku ataków hakerskich, włamań do baz danych lub awarii maszyny hostującej,

1.6 Administratorzy są odpowiedzialni za porządek na stronie,

1.7 Regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum a każdy użytkownik zostanie o tym poinformowany.

§2 Konta

2.1 Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w serwisie. Jeśli z jednego adresu IP korzysta więcej niż jedna osoba należy powiadomić o tym administrację w prywatnej wiadomości,

2.2 Login użytkownika wpisany podczas rejestracji jest przyznawany użytkownikowi na stałe i nie ma możliwości jego zmiany,

2.3 Login nie może posiadać wulgaryzmów, treści obraźliwych, rasistowskich, szczególnie zabronione są nazwy kojarzące się z faszyzmem, nazizmem, komunizmem i propagowaniem nienawiści,

2.4 Avatar użytkownika może mieć maksymalny rozmiar 300x300 pikseli, nie może zawierać treści pornograficznych i ogólnie uważanych za obraźliwe,

2.5 Sygnatura użytkownika musi być czytelna, nie może zawierać żadnych linków, reklam, wulgaryzmów, nie może przeszkadzać innym użytkownikom w przeglądaniu strony, oraz nie może być za długa,

2.6Każdy użytkownik rejestrując się na forum akceptuje jego regulamin,

2.7 Administrator prowokowany przez drugiego użytkownika wiadomościami typu "to dawaj warna/bana" ma prawo dać bana/warna takiej osobie.

2.8 Administratorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia, zbanowania konta nie podając przyczyny

§3 Treści na forum

3.1 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za udostępniane treści na stronie,

3.2 Użytkownikowi zakazuje się udostępniania treści, które posiadają prawa autorskie, bez jego zgody,

3.3 Użytkownik powinien posługiwać się poprawną polszczyzną oraz estetyką podczas pisania postów i tematów,

3.4 Zabrania reklamowania serwerów, stron WWW lub innych projektów forum (linki, grafiki), z wyłączeniem działów do tego przeznaczonych,

3.5 Każdemu należy się szacunek, zabrania się obrażania innych użytkowników forum,

3.6 Posty powinny być zakładane w odpowiednich kategoriach oraz działach,

3.7 Posty, tematy, które nie przestrzegają regulaminu powinny być zgłaszane za pomocą systemu zgłoszeń -przycisk dostępny na dole pod każdym postem,

3.8 Administratorzy mają prawo do nadawania kar w formie ostrzeżeń punktowych, procentowych, jeśli członek nie stosuje się do regulaminu forum lub zasad danego działu. O charakterze i wysokości kary decydują administratorzy biorąc pod uwagę przewinienie i jego rodzaj,

3.9 Jeżeli problem był wcześniej poruszony, dopisujemy się do wcześniejszego. Nie zakładamy nowego tematu celem uniknięcia bałaganu na forum.

3.10 Wątki powinny być przeniesione przez administratorów do kosza po upłynięciu 7 dni od zamknięcia tematu.

§4 Postanowienia ogólne

4,1 W przypadku zmian w regulaminie użytkownik zostanie o tym poinformowany poprzez stosowny post, w, którym znajduje się regulamin,

4.2 Użytkownik ma obowiązek przynajmniej raz w miesiącu ponownie zaznajomić się z regulaminem forum.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości